Našim stávajícím i novým zákazníkům nabízíme možnost on-line pomoci při řešením problémů s počítačem, serverem  či jiným síťovým zařízením.

Tato služba umožňuje rychle a bezpečně vyřešit Vaše požadavky prostřednictvím vzdáleného přístupu. Klikněte na níže uvedený odkaz a stáhněte si klienta vzdálené pomoci. Spusťte staženou aplikaci a nahlaste vygenerované Vaše ID (devítimístné číslo) a posléze i Heslo (šestimístný kód) technikovi na telefon 776 729 166. Poté se pracovník podpory připojí a vidí Vaši pracovní plochu zároveň s Vámi, může ovládat i Vaši myš a převzít kontrolu nad počítačem. Nyní se ve spolupráci s Vámi pokusí problém vyřešit. Pokud bude během práce potřeba zadávat někde Vaše heslo, nesdělujte ho, sami jej zadejte. Po vyřešení problému stačí ukončit aplikaci a spojení bude přerušeno.